ŽMOGUS YRA SUKURTAS JUDĖTI…

...LAIKAS JUDĖTI PIRMYN!


KUO MES TIKIME

Kas tie Mes? – visi, kam rūpi sveikata ir geresnis rytojus.
Mes tikime, kad sveikumą ir laimę padeda išsaugoti sveikas gyvenimo būdas. Nes kiekvienas žmogus į šį pasaulį atsineša tam tikrą sveikatos potencialą, ir jis pats nusprendžia, kaip elgtis su jam duota sveikata. Savo pasirinkimais jis gali: griauti, palaikyti arba stiprinti savo sveikatą. Mes tikime, kad kiekvienas iš mūsų norime jaustis gerai, todėl žmogus pats turi stiprinti ar bent palaikyti, šį jam duotą sveikatos potencialą, kiekvieną dieną. Ne paslaptis, kad laikantis tam tikrų gyvensenos principų: sveikos mitybos, fizinės ir psichoemocinės sveikatos stiprinimo (knygų skaitymas, naudingos informacijos pritaikymas), galima išsaugoti stiprią sveikatą.
„Stipri tauta“ tiki, kad dabar yra tinkamas laikas, mums lietuviams, suvokti, kad nuo kiekvieno iš mūsų priklauso mūsų pačių ir Lietuvos gerovė. Laikas imtis veiksmų ir priemonių, stiprinti ir išlaikyti sumanaus, stipraus, ir pilietiško lietuvio tapatybę bei suvokti savo vaidmenį šeimoje, bendruomenėje ir valstybėje.

MISIJA

Tenkinti vietos bendruomenės vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų laisvalaikio užimtumo, sporto, socialinius poreikius, siekiant teigiamai įtakoti gyvenimo kokybę.

TIKSLAI

Tikslas 1: Padėti ugdytis sveikos gyvensenos įpročius, kurie susiję su teisingos mitybos, fizinio aktyvumo bei asmenų emocinės gerovės užtikrinimu ir visą gyvenimą išliekantį pomėgį aktyviai leisti laisvalaikį.

Tikslas 2: Stiprinti žmogaus teigiamą požiūrį į save bei išlaikyti stipraus, sumanaus, ir pilietiško lietuvio tapatybę, siekiant sukurti pozityvesnį ir harmoningesnį pasaulį, kur kiekvienas svarbus toks koks yra, kur kiekvienas supranta atsakomybės svarbą sau pačiam, šeimai, tautai, pasauliui, žmonijai.

Tikslas 3: Sukurti socialiai atsakingą (bendruomenišką) gyvenamąją aplinką prasmingai leidžiant laisvalaikį.

KAIP MES TAI ĮGYVENDINAME

  • Orgnizuojame praktinius užsiėmimus (fizinio pasirengimo treniruotes, žygius, sporto stovyklas, išvykas ir kt.) taip formuojant stiprų, gerai fiziškai ir dvasiškai susiformavusį pilietį.
  • Sudarome sąlygas gyventojams sportuoti savarankiškai arba su profesionalaus sporto trenerio pagalba – suteikiame vietą ir kitą su sportu susijusią įrangą.
  • Savanoriškos veiklos skatinimas ir organizavimas (gyvenamosios aplinkos gerinimas)
  • Neformalus suaugusiųjų švietimas – žinių skleidimas, kurios susijusios su teisingos mitybos, fizinio aktyvumo bei asmenų emocinės gerovės užtikrinimu
  • Bendradarbiaujame su kitais sveikos gyvensenos nariais, entuziastais, lyderiais, kitomis institucijomis, nuo kurių gali priklausyti žmonių sveikata.



KĄ MUMS REIŠKIA ATSAKOMYBĖ:
  • sprendimai daromi įvertinus savo galimybes
  • didžiausia dalis mūsų sveikatos priklauso nuo mūsų pačių
  • suaugęs žmogus pats atsakingas už savo valia padarytus sprendimus ir tų sprendimų pasekmes
  • pareiga svarbiau, nei malonumai
  • pažadų laikymasis
  • pareigų vykdymas

KĄ MUMS REIŠKIA KANTRYBĖ:
  • viskam yra laikas...
KĄ MUMS REIŠKIA SĄŽININGUMAS:
  • identifikuoti savo stipriąsias ir silpnąsias savybes
  • tikslai turi būti vertingi ir realūs
  • nepakenkti kitam (laikytis trenerių veiklos etikos kodo)
  • tiesos sakymas sau ir kitiems

KĄ MUMS REIŠKIA TOBULĖJIMAS:
  • pasiekę vieną tikslą, siekiame kito
  • siekti pažinti savo galimybių ribas, jas plėsti
  • ugdyti kompetenciją
KĄ MUMS REIŠKIA VIENYBĖ:
  • vienas kito palaikymas
  • kiekvienas mūsų yra stiprus ir unikalus
  • priimti skirtingas asmenybes
  • skirtingos nuomonės ir požiūrio išklausymas
  • įvertinti už geras pastangas
  • padėkoti už gerus darbus
  • gerbti kiekvieno žmogaus pasirinkimą

KĄ MUMS REIŠKIA NUOSEKLUMAS:
  • aiškus žinojimas, kaip siekiame savo tikslų
  • siekiant tikslų, greičiau ne visada reiškia geriau
  • „nepamesti kelio dėl takelio“
KĄ MUMS REIŠKIA ATKAKLUMAS:
  • ryžtingai siekti tikslų
  • išsiugdyti naudingą įprotį
  • darbą atlikti iki galo
  • eiti toliau susiklosčius nepalankiai situacijai
  • niekada nepasiduoti

KĄ MUMS REIŠKIA LANKSTUMAS:
  • kiekvieną dieną išbandome tai, ko dar nebandėme
  • gebėjimas lanksčiai pereiti nuo vieno informacinio šaltinio prie kito
  • apsvarstome alternatyvas

KUO MES TIKIME

Kas tie Mes? – visi, kam rūpi sveikata ir geresnis rytojus.
Mes tikime, kad sveikumą ir laimę padeda išsaugoti sveikas gyvenimo būdas. Nes kiekvienas žmogus į šį pasaulį atsineša tam tikrą sveikatos potencialą, ir jis pats nusprendžia, kaip elgtis su jam duota sveikata. Savo pasirinkimais jis gali: griauti, palaikyti arba stiprinti savo sveikatą. Mes tikime, kad kiekvienas iš mūsų norime jaustis gerai, todėl žmogus pats turi stiprinti ar bent palaikyti, šį jam duotą sveikatos potencialą, kiekvieną dieną. Ne paslaptis, kad laikantis tam tikrų gyvensenos principų: sveikos mitybos, fizinės ir psichoemocinės sveikatos stiprinimo (knygų skaitymas, naudingos informacijos pritaikymas), galima išsaugoti stiprią sveikatą.
„Stipri tauta“ tiki, kad dabar yra tinkamas laikas, mums lietuviams, suvokti, kad nuo kiekvieno iš mūsų priklauso mūsų pačių ir Lietuvos gerovė. Laikas imtis veiksmų ir priemonių, stiprinti ir išlaikyti sumanaus, stipraus, ir pilietiško lietuvio tapatybę bei suvokti savo vaidmenį šeimoje, bendruomenėje ir valstybėje.

MISIJA

Tenkinti vietos bendruomenės vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų laisvalaikio užimtumo, sporto, socialinius poreikius, siekiant teigiamai įtakoti gyvenimo kokybę.

TIKSLAI

Tikslas 1: Padėti ugdytis sveikos gyvensenos įpročius, kurie susiję su teisingos mitybos, fizinio aktyvumo bei asmenų emocinės gerovės užtikrinimu ir visą gyvenimą išliekantį pomėgį aktyviai leisti laisvalaikį.

Tikslas 2: Stiprinti žmogaus teigiamą požiūrį į save bei išlaikyti stipraus, sumanaus, ir pilietiško lietuvio tapatybę, siekiant sukurti pozityvesnį ir harmoningesnį pasaulį, kur kiekvienas svarbus toks koks yra, kur kiekvienas supranta atsakomybės svarbą sau pačiam, šeimai, tautai, pasauliui, žmonijai.

Tikslas 3: Sukurti socialiai atsakingą (bendruomenišką) gyvenamąją aplinką prasmingai leidžiant laisvalaikį.

KAIP MES TAI ĮGYVENDINAME

  • Orgnizuojame praktinius užsiėmimus (fizinio pasirengimo treniruotes, žygius, sporto stovyklas, išvykas ir kt.) taip formuojant stiprų, gerai fiziškai ir dvasiškai susiformavusį pilietį.
  • Sudarome sąlygas gyventojams sportuoti savarankiškai arba su profesionalaus sporto trenerio pagalba – suteikiame vietą ir kitą su sportu susijusią įrangą.
  • Savanoriškos veiklos skatinimas ir organizavimas (gyvenamosios aplinkos gerinimas)
  • Neformalus suaugusiųjų švietimas – žinių skleidimas, kurios susijusios su teisingos mitybos, fizinio aktyvumo bei asmenų emocinės gerovės užtikrinimu
  • Bendradarbiaujame su kitais sveikos gyvensenos nariais, entuziastais, lyderiais, kitomis institucijomis, nuo kurių gali priklausyti žmonių sveikata.



KĄ MUMS REIŠKIA ATSAKOMYBĖ:
  • sprendimai daromi įvertinus savo galimybes
  • didžiausia dalis mūsų sveikatos priklauso nuo mūsų pačių
  • suaugęs žmogus pats atsakingas už savo valia padarytus sprendimus ir tų sprendimų pasekmes
  • pareiga svarbiau, nei malonumai
  • pažadų laikymasis
  • pareigų vykdymas

KĄ MUMS REIŠKIA KANTRYBĖ:
  • viskam yra laikas...
KĄ MUMS REIŠKIA SĄŽININGUMAS:
  • identifikuoti savo stipriąsias ir silpnąsias savybes
  • tikslai turi būti vertingi ir realūs
  • nepakenkti kitam (laikytis trenerių veiklos etikos kodo)
  • tiesos sakymas sau ir kitiems

KĄ MUMS REIŠKIA TOBULĖJIMAS:
  • pasiekę vieną tikslą siekiame kito
  • siekti pažinti savo galimybių ribas, jas plėsti
  • ugdyti kompetenciją
KĄ MUMS REIŠKIA VIENYBĖ:
  • vienas kito palaikymas
  • kiekvienas mūsų yra stiprus ir unikalus
  • priimti skirtingas asmenybes
  • skirtingos nuomonės ir požiūrio išklausymas
  • įvertinti už geras pastangas
  • padėkoti už gerus darbus
  • gerbti kiekvieno žmogaus pasirinkimą

KĄ MUMS REIŠKIA NUOSEKLUMAS:
  • aiškus žinojimas, kaip siekiame savo tikslų
  • siekiant tikslų, greičiau ne visada reiškia geriau
  • „nepamesti kelio dėl takelio“
KĄ MUMS REIŠKIA ATKAKLUMAS:
  • ryžtingai siekti tikslų
  • išsiugdyti naudingą įprotį
  • darbą atlikti iki galo
  • eiti toliau susiklosčius nepalankiai situacijai
  • niekada nepasiduoti

KĄ MUMS REIŠKIA ĮVAIRUMAS - LANKSTUMAS:
  • kiekvieną dieną išbandome tai, ko dar nebandėme
  • gebėjimas lanksčiai pereiti nuo vieno informacinio šaltinio prie kito
  • apsvarstome alternatyvas

RENGINIAI - TRENIRUOČIŲ LAIKAS

Individualios treniruotės: Jums patogiu laiku.

Grupinės treniruotės: BodyLift treniruotės, vyksta antradienį, ketvirtadienį 17.30 ir 19.00val. bei BootCamp šeštadienį 09.00val. Skuodo centriniame stadione. Ateinat ir viskas. (Jeigu orai nepalankūs einame į salę virš pašto). Pirmas kartas nemokamai.

PASLAUGOS

Asmeninės treniruotės



Grupinės treniruotės

Pirma treniruotė nemokamai

Mitybos planų sudarymas

Kaina 30 Eurų

Treniruočių programų sudarymas

Kaina 30 Eurų

Sveikatai palankios mitybos ir aktyvaus laisvalaikio konsultacija internetu

Kaina 15 Eurų

KONTAKTAI


Asmeninės reniruotės
Grupinės treniruotės
Mitybos planų sudarymas
Treniruočių programų sudarymas
Subalansuotos mitybos ir aktyvaus laisvalaikio konsultacija internetuKita

KONTAKTAI


Asmeninės reniruotės
Grupinės treniruotės
Mitybos planų sudarymas
Treniruočių programų sudarymas
Subalansuotos mitybos ir aktyvaus laisvalaikio konsultacija internetuKita