Treniruočių programų sudarymas


Kodėl mums naudingos treniruočių programos?

Fizinis aktyvumas labai individulus dalykas. Vienam patinka kopti kalnais, kitam plaukimas, dar vienam slidinėjimas ar sporto klubas, kitam patinka sportuoti savarankiškai, dar vienam grupėmis. Svarbu yra taisyklingai pasirinktas krūvis, kad tai taptų malonumu, o ne kančia, kad suprastumėte, ką reiškia Jūsų kūną užliejanti endorfinų banga po treniruotės, o ne skausmas keliuose ar kitose kūno vietose. Norint, kad treniruotė būtų optimaliai efektyvi, reikia protingai pasirinkti treniruočių krūvį, metodiką ir taisyklingai daryti pratimus. Treniruočių planai Jums padeda:

  • pratimai sukurti tiksliai pagal Jūsų poreikius, kurie leis Jums efektyviau pasiekti rezultatą ir kelionė į jį taps malonesnė
  • žinote tiksliai, ką Jūs veiksite užsiiminėmdamas aktyvia fizine veikla, susikaupiate prieš veiklą, išvengiate blaškymosi
  • lengviau įtvirtinate įprotį aktyviai leisti aktyvų laisvalaikį
  • galite sekti savo progresą

Nuo 1 iki 12 savaičių treniruočių planas gali būti sudaromas kiekvienam. Sudarius treniruočių programą, stebime rezultatus, alikimo techniką, galite filmuoti ar siųsti nuotraukas, aptariame, jei ką reikia koreguojame, siekiame ir džiaugiamės rezulatatais kartu.

Kaina:     1 savaitės treniruočių programa (ciklas 1-3 mėnesiai) 30 eurų

Kaip viskas vyksta:

Užpildote žemiau esančią formą

Gaunate elektroninį laišką su apmokėjimo informacija

Gaunate elektroninį su nuorodą į fizinio aktyvumo įpročių anketą, ją užpildote

Susisiekiame, plačiau aptariame Jūsų tikslus

Sudarau treniruočių programą, jei reikia koreguojame, kol esate visiškai patenkinti (vidutiniškai trunka iki 5 d.d., sudarinėju atsakingai ir individualiai įsigilinęs į tai, kokie Jūsų dabartiniai fiziniai rodikliai ir ko siekiate)

Į elektroninį paštą atsiunčiu treniruočių programą pdf formatu

Toliau bendradarbiaujame

Treniruočių programų sudarymas


Kodėl mums naudingos treniruočių programos?

Fizinis aktyvumas labai individulus dalykas. Vienam patinka kopti kalnais, kitam plaukimas, dar vienam slidinėjimas ar sporto klubas, kitam patinka sportuoti savarankiškai, dar vienam grupėmis. Svarbu yra taisyklingai pasirinktas krūvis, kad tai taptų malonumu, o ne kančia, kad suprastumėte, ką reiškia Jūsų kūną užliejanti endorfinų banga po treniruotės, o ne skausmas keliuose ar kitose kūno vietose. Norint, kad treniruotė būtų optimaliai efektyvi, reikia protingai pasirinkti treniruočių krūvį, metodiką ir taisyklingai daryti pratimus. Treniruočių planai Jums padeda:

  • pratimai sukurti tiksliai pagal Jūsų poreikius, kurie leis Jums efektyviau pasiekti rezultatą ir kelionė į jį taps malonesnė
  • žinote tiksliai, ką Jūs veiksite užsiiminėmdamas aktyvia fizine veikla, susikaupiate prieš veiklą, išvengiate blaškymosi
  • lengviau įtvirtinate įprotį aktyviai leisti aktyvų laisvalaikį
  • galite sekti savo progresą

Nuo 1 iki 12 savaičių treniruočių planas gali būti sudaromas kiekvienam. Sudarius treniruočių programą, stebime rezultatus, alikimo techniką, galite filmuoti ar siųsti nuotraukas, aptariame, jei ką reikia koreguojame, siekiame ir džiaugiamės rezulatatais kartu.

Kaina: 1 savaitės treniruočių programa (ciklas 1-3 mėnesiai) 30 eurų

Kaip viskas vyksta:

Užpildote žemiau esančią formą

Gaunate elektroninį laišką su apmokėjimo informacija

Gaunate elektroninį su nuorodą į fizinio aktyvumo įpročių anketą, ją užpildote

Susisiekiame, plačiau aptariame Jūsų tikslus

Sudarau treniruočių programą, jei reikia koreguojame, kol esate visiškai patenkinti (vidutiniškai trunka iki 5 d.d., sudarinėju atsakingai ir individualiai įsigilinęs į tai, kokie Jūsų dabartiniai fiziniai rodikliai ir ko siekiate)

Į elektroninį paštą atsiunčiu treniruočių programą pdf formatu

Toliau bendradarbiaujame